Hvor mange danskere er vi her på forummet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Danskere?
Collapse
X
-
Jamen hej med dig, Tyttebøvs!
Jeg er her faktisk heller ikke så meget selv mere, da forummet er drejet over fra at være et community til mere at være et support forum for værktøjet.
Min trading er mest in-play fodbold, dels i volatiliten lige efter et mål (specielt det første), dels i pausen.
Derudover har jeg nogle statistiske modeller i Excel (bivariate Poisson) for markeder afledt af den korrekte målscore. (Inkl. Asian Handicap.) Disse bruger jeg til at slå ned på pre-match markeder, der stikker ud i forhold til modellerne.
Men ellers slår jeg til på en hver god handel, inklusive hvis du har nogle billige femhundredekronesedler til salg.
Comment
-
Er der nogen gang i dansker forummet.
Trader selv fodbold. Hovedsageligt "Lay the draw" og prematch scalping på uafgjort resultat. En gang imellem også lidt i pauserne af de store TV-kampe.
Er der nogen interesse i at lave en dansk gruppe, hvor der udveksles erfaringer?
Comment
-
Hej drenge
Ja, der er sku en dansker til herinde, nemlig me.
Angående forums, som AaBguld efterspørger, så ved jeg at bettingexpert blandt andet har et stort dansk forum, der sidder jeg og idler den.
Forøvrigt så har de lanceret en kampagne, hvor man kan vinde ekstra €1000 indskud på sin account.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, så giver tilbuddet en kupon blot ved deltagelse.
Comment
-
De af jer, der bruger AGT Pro fra Danmark vil måske være interesserede i at vide at version 1.2m virker sammen med NemID.
Der er 2 begrænsninger:
1. Det virker kun for eksisterende kunder, Betfair tillader p.t. ikke at knytte nye danske kunder til et API produkt.
2. Det foregår med hastigheder svarende til Free API, dvs. man får priser og bets ca. en gang i sekundet.
Jeg ved der er nogen danskere, der har fat i Betfair for at finde ud af om de kan fixe punkt nr. 1.
Kan man leve med disse begrænsninger, er instruktionen i hvordan man gør gengivet nedenfor.
Når du har installeret version 1.2m, skal du gå til folderen "C:\Program Files (x86)\The Geek\AGT Pro - Betfair\":
1. Klik på Windows-menuen i nederste venstre hjørne, klik på "Computer" og klik dig frem gennem folderne "C:", "Programmer (x86)", "The Geek" og "AGT Pro - Betfair".
Det næste du skal gøre er at lave en genvej til "AGT Pro.exe", som starter programmet op med kommandolinie-parameteren "NEMID":
2. Højre-klik på "AGT Pro" (den med "TT" ikonen) og vælg "Opret genvej". Du vil sandsynligvis blive spurgt om du vil oprette genvejen på skrivebordet. I så fald skal du klikke "Ja" til dette.
3. Højre-klik på den nyligt oprettede "AGT Pro - Genvej" ikon og vælg "Egenskaber".
4. I input-feltet for "Destination:" sætter du cursoren helt ude til højre og trykker mellemrum, efterfulgt af "NEMID". (Med eller uden citationstegn omkring, det er underordnet.)
5. Tryk OK for at lukke dialogen.
Nu kan du så dobbeltklikke på den nye genvej for at starte.
Først bliver du spurgt om dit normale Betfair bruger-id og adgangskode, dernæst vil der åbne sig en lille web-side, hvor du skal indtaste Betfair bruger-id og adgangskode igen, efterfulgt af en NEMID dialog.
Da AGT vil køre i Free API mode, kan det være en fordel at neddrosle antallet af kald for at hente væddemål og priser. På den måde vil AGT køre mere flydende. Gå derfor ind i AGT's "API Settings Manager" og ret følgende intervaller til:
Bets => 1000 ms
Prices => 1000 ms
Comment
-
Første gangs bruger. Hvad gør man?
Hej Dude
Super løsning du har fundet frem til der.
Ville prøve den og downloadede derfor Geekstoy. Men hvis man bruger Geekstoy for første gang nogensinde, hvad gør man så?
Betfair beder om "Third-Party Software Activation" første gang man skal koble sig på Betfair Api'en, og her får jeg en fejl som siger "LOGIN UNAUTHORIZED".
Enhver hjælp modtages med kyshånd.
Comment
-
Jeg ved at der er andre i samme situation, som har snakket med GeeksToy supporten og de er blevet sendt videre til BDP. (Betfair Developer Program.)
Se evt. også posts #256 - #261 samt #274 - #278 i denne tråd:
Jeg tror dog ikke desværre ikke det har givet resultat endnu.Last edited by dude67; 18 September 2013, 05:57 PM. Reason: Der fik jeg lige trykket Post en gang for tidligt...
Comment
Comment