Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svenskar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det kommer alltid vara roligt att använda The Toy.....så...keep and enjoy

sorry, kunde inte låta bli...

Fattar inte att så många av er där ute trodde att AGT skule vara gratis för alltid.

Comment

Imorn köper jag skiten.
      Hann bara ha gratisversionen två veckor men det räckte för att övertyga mig.

Jag har bestämt mig, detta är någonting för mig!
      Nu kör vi!

Comment

Originally posted by rockaren View Post
        Det kommer alltid vara roligt att använda The Toy.....så...keep and enjoy

sorry, kunde inte låta bli...

Fattar inte att så många av er där ute trodde att AGT skule vara gratis för alltid.
        nä det är var för bra för att vara sant helt enkelt! men man kan inte klandra snubben heller. Geeks toy är ett suveränt program och hade jag gjort det och lagt ner all den tid på the geek har jag gjort så skulle jag oxå vilja ha nånting för det. 20£ var tredje månad är heller ingenting att klaga på!

Comment

Gör folk?

Hallå?

Är nån kvar på forumet? Hur går det för er?

Comment

Amatör-trader

Hej på Er!
            Jag är en amatör-trader som gärna skulle vilja bli såpass bra på det här så att det kunde bli en sidoinkomst. Det är ingen av kompisarna som håller på med det här, så jag har inte direkt någon att bolla tankar och idéer med. Så jag testar lite med er här.
            Jag håller på med några olika sporter, men just nu är det hästar som är intressantast. Mina första tokiga frågor är vad som skulle kunna anses vara lagom nivå när det gäller insats och förtjänst vid pre-race-trading.
            Säg att jag har 1000 i bank, är det då klokt att använda 100 per trade eller borde man använda mer eller mindre?
            Om jag nu använder 100 per trade (back-2-lay), vad kan anses vara en lagom förtjänst vid pre-race, 5%, 10%, 50% eller?
            Hur ser ni lite mer rutinerade på detta?

Comment

Finns det någon kvar här?

Comment

Tjena tjena

Comment

Originally posted by bulle View Post
                  Tjena tjena

Tjena! Hur går det?

Comment

Originally posted by jg_ View Post
                    Tjena! Hur går det?
                    Precis återhämtat mig efter värsta svackan någonsin Livsfarligt detta program ju.
                    Hur går det själv? Du har varit med ett tag förstår jag?

Comment

Originally posted by bulle View Post
                      Precis återhämtat mig efter värsta svackan någonsin Livsfarligt detta program ju.
                      Hur går det själv? Du har varit med ett tag förstår jag?
                      Svacka? Bra fest? Jo jag har varit med ett tag, började med fotboll men gick över till tennis. Hur går det med för dig?

Comment

Originally posted by jg_ View Post
                        Svacka? Bra fest? Jo jag har varit med ett tag, började med fotboll men gick över till tennis. Hur går det med för dig?
                        Försöker förstå mig på programmet. Tick offset är ej att leka med.
                        Håller mig till fotbollen tillsvidare.. lite tråkig likviditet på en del matcher bara.. bättre på tennisen?

Comment

Working...
                        X