Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem nieuwe release?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem nieuwe release?

Gistermiddag in-play gespeeld . Ik had me redelijk goed voorbereid met behulp van videos en dergelijken. Timeforce-radio aangezet en ik moet zeggen het werkte wel. Nog geen geweldige resultaten maar toch een redelijke winst 6%. Alleen op een gegeven moment viel de radio weg en dan wordt het wel zeer lastig. 's Avonds met Barcelona- Arsenal ook nog geoefend maar voetbal blijf ik lastig vinden. Net als tennis trouwens.
    Geektoys heeft een nieuwe versie en deze werkt niet op mijn laptop. Ik blijf de discussie hierover op het forum nauwgezet volgen.

Groeten

Originally posted by gestalgar View Post
    *cut*
    Geektoys heeft een nieuwe versie en deze werkt niet op mijn laptop. Ik blijf de discussie hierover op het forum nauwgezet volgen.
    Geen probleem met de nieuwe versie hier, welk probleem doet zich voor, gestalgar?

Comment

Ik download de nieuwe versie. Ik start op, log in met mijn Betfair-gegevens en het enige wat ik krijg is het Geek hulp-scherm. Er wordt geen verbinding gelegd met Betfair terwijl ik wel lees dat alle data geladen wordt.
      Ik gebruik nu een vaste computer-opstelling maar een laptop zou wel zo makkelijk zijn. Er zijn al enige geupdate versies verschenen, maar in mijn situatie verandert nog niets.

Comment

Hoi Gestalgar,

Ik heb paar van je posts verplaatst, best dat je een nieuwe thread begint bij een probleem of een ander onderwerp, anders staat alles in de 'welkom thread', en dat is best onoverzichtelijk als er meer posts gaan komen( yeah right, wishful thinking kan geen kwaad, zullen we maar zeggen)

Ik heb The Geek verwittigd in verband met je install problem, ik denk dat ie weer een bingo avond heeft vanavond, de rakker. Wordt zo snel mogelijk opgelost, don't worry.

Comment

Dank je Quo,

Ik had het ook al gepost in het Engels. Ik denk dat onze vriend zich de hele dag kwaad loopt te maken over Betfair. De hele middag plat!!!!

Groeten

Gestalgar

Comment

Ik heb net als Quo geen enkel probleem ondervonden met de nieuwe versie.

En ik heb jammer genoeg geen idee wat er mis kan zijn bij jou.

De oude versie wel werkte op je laptop? Begrijp ik dat goed?

Comment

Originally posted by gestalgar View Post
              Ik download de nieuwe versie. Ik start op, log in met mijn Betfair-gegevens en het enige wat ik krijg is het Geek hulp-scherm. Er wordt geen verbinding gelegd met Betfair terwijl ik wel lees dat alle data geladen wordt.
              Ik gebruik nu een vaste computer-opstelling maar een laptop zou wel zo makkelijk zijn. Er zijn al enige geupdate versies verschenen, maar in mijn situatie verandert nog niets.
              The usual cause of missing windows is they are hidden behind the windows task bar.

What's new in version 1.2

Comment

Dear Mr Geek,

Thank you for your quick respons. You were abosolutly right.:Thumbs

Comment

I don't usually monitor the other language forums for technical support unless somebody points me toward it, so if you don't get answered within 24 hours in future, stick a post up in the English section.

What's new in version 1.2

Comment

Working...
                  X