If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
stel ik back in play iemand @ 2,8 wanneer moet ik hem dan layen ??
Welkom op het forum, Gambler78.
Enkele tips:
Beschouw het traden vooral als een hobby en geen bezigheid die geld MOET opbrengen.
Laat je niet misleiden door allerlei figuren op andere fora die zogezegd het 'traden' onder de knie hebben. Uiteindelijk zijn ze gewoon uit op je geld door je allerlei dingen aan te smeren: e-books, trading cursus en noem maar op.
Begin met minimum stakes of zelfs minder, leer de marktbewegingen door veel markten te traden, wat gebeurt er als er vb: een goal valt, een break is in tennis, of naarmate de tijd verstrijkt in een match o.i.d.
De 'knolraces' zijn volgens mij 1 grote lotterij, waar de 'big players' de markt bepalen. Tenzij je live beelden hebt zonder te veel vertraging zou ik er vanaf blijven. (Hoewel ik me ook steeds weer laat verleiden omdat er soms gewoon niks anders IP is) .Maar na vele maanden lukt het me niet om er winst mee te maken.
Om op je vraag te antwoorden:
Je plaatst je 'lay bet', oftewel hedge je over het ganse veld om een gelijke winst over alle selecties te bekomen,
wanneer je happy bent met het 'groene cijfer' of hoe een wedstrijd volgens jou gaat verlopen, zelfs een 'scratch trade' moet je zien als winst, op die manier bescherm je je bank ten allen tijde.
Heb meer dan 10 jaar in Amsterdam gewoond, momenteel in Westdorpe (zoek het op)
Dit forum is voornamelijk voor het maken van een nederlandstalige handleiding heb ik begrepen. Ben best goed met vertalen, altijd bereid mijn steentje bij te dragen.
Heb meer dan 10 jaar in Amsterdam gewoond, momenteel in Westdorpe (zoek het op)
Dit forum is voornamelijk voor het maken van een nederlandstalige handleiding heb ik begrepen. Ben best goed met vertalen, altijd bereid mijn steentje bij te dragen.
Heb het inderdaad ff opgezocht. Betaal je een paar kilometer zuidelijker niet een stuk minder belasting?
Dit forum is niet perse voor het maken van een Nederlandstalige handleiding.
Meer een plek voor mensen die zich minder goed in het Engels kunnen redden, maar ook zeker voor Nederlanders die zich prima redden in het Engelse gedeelte maar ook graag in het Nederlands over deze onderwerpen praten.
Nederlands voetbal is toch meestal niet interessant voor de andere dus dat zouden we bijvoorbeeld uitstekend hier kunnen bespreken.
Ik vind de manier van vertalen die de Fransen hebben verzonnen, gewoon stuk voor stuk posten en allemaal helpen, wel een goed idee. Wellicht kunnen wij dat hier ook beginnen.
In elk geval, welkom!
If it wasn't for physics and law enforcement I'd be unstoppable!
Trade al aantal jaarjtes op betfair, kom vanuit pokercommunity en probeer tegenwoordig me centjes op deze manier binnen te harken (kleinschalig)
Daarnaast was ik al sportgek en was de overstap niet al te moeilijk
:Welcome blauwepanter,
Gelukkig ben je al paar jaren actief op BF, je moet nu 1maal een leerproces door alvorens het een beetje wil lukken. Zou zelf niet meer terug willen naar mijn beginperiode, je loopt in elke val (vb: prijs aannemen die aangeboden wordt) en erg slecht voor je bankroll.
Op het forum vind je erg nuttige aanwijzingen, en er lopen hier best behulpzame en bekwame leden rond om ev. vragen te beantwoorden (Er lopen ook een paar geschifte leden rond :Thumbs, dus niet meteen gaan lopen denken, die heeft het op mij gemunt . Traden is ook 'fun' hier bij TG's Madhouse )
Meng je gerust in de discussies als je zin hebt, hier gaat het vooral erom dat de community mekaar helpt, zonder 'hidden agenda' om je allerlei rommel aan te smeren.
Ben normaal gesproken niet direct een echt een forumposter, meer een lezer ;-). Waar nuttig zal ik het iig niet laten om te posten.
Zit tegenwoordig vooral te traden op de correct score market van voetbal. Daarnaast pik ik af en toe tennis en horses mee. Horses blijft het grootste probleem maar waar ik vast besloten ben om toch daar een edge op te krijgen
Vivoex een erg ervaren Betfair trader legt hier duidelijk en in beknopte taal uit hoe Betfair werkt. Een duidelijkere uitleg hierover is er in ieder geval niet te vinden.
hallo allemaal leuk dat er een nederlands deel van dit forum is. vraagje, weten jullie iets over kansspelbelasting over winsten op betfair?
alvast bedankt
Comment