Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Timstertoo View Post
    Is het Nederlandse forum opeens actief geworden? Niemand verteld me ook ooit wat!
    Gooi die dronkelappen wat vroeger uit je bar, zodat je vroeger kan sluiten en wat meer rond het forum kunt hangen

Originally posted by Timstertoo View Post
    Hey Quo, ff over dat bier en die bitterballen..

WTF happened here, Tim? Ik dacht dat Ajax op weg was naar de finale, aan de manier waarop ze Anderlecht uitschakelden! Zo efficient toen en nu tegen Spartak krijg je een pak slaag en 4 goals tegen!

Ik ben in overleg met mijn 'sollicitors' , De weddenschap is in een taal gebeurd die ik amper begrijp en de match werd niet 'gesetteld' in A'dam, maar was al in de 'sjakosj' in Brussel na de 3-0. En daarbij, ik dacht dat we het hadden over de wedstrijd tegen Moskou, dus ik ben de winnaar! Jij heb al genoeg gewonnen met de Comic Relief Charity hehehe

Comment

Originally posted by Quo View Post
      Gooi die dronkelappen wat vroeger uit je bar, zodat je vroeger kan sluiten en wat meer rond het forum kunt hangen

WTF happened here, Tim? Ik dacht dat Ajax op weg was naar de finale, aan de manier waarop ze Anderlecht uitschakelden! Zo efficient toen en nu tegen Spartak krijg je een pak slaag en 4 goals tegen!

Ik ben in overleg met mijn 'sollicitors' , De weddenschap is in een taal gebeurd die ik amper begrijp en de match werd niet 'gesetteld' in A'dam, maar was al in de 'sjakosj' in Brussel na de 3-0. En daarbij, ik dacht dat we het hadden over de wedstrijd tegen Moskou, dus ik ben de winnaar! Jij heb al genoeg gewonnen met de Comic Relief Charity

Mooi is dat!

Ik geloof dat mijn laatste zin in dat onderste plaatje nog steeds geldt dan! Cheapass!
      If it wasn't for physics and law enforcement I'd be unstoppable!

Comment

Working...
      X