Hallo, ik ben nieuw hier en kom uit het oosten van het land, wedt vooral op tennissen en dit bevalt me zeer goed
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuw
Collapse
X
-
-
Quo, zat ik idd, hoe raadt je het, heb na de 1e set 1000 op Bartoli gezet to win 480, quote was nog 1.48. Nu inplay Federer aankijken en dan all in op hem, als die goed begint. Hoop hier een beetje actief te worden, en mijn bet leven een beetje te beschrijven
Comment
-
Originally posted by Matto View PostEn jij Quo, wat speel jij enz?
Matto, ik scalp bijna uitsluitend erg liquide markten, waar ik een (bijna no delay) feed voor nodig heb. Het is 1 van de moeilijkste disciplines en je moet je markten erg goed kennen. En voor de rest alles Pre off en gebruik maken van overreactie van markten en steeds on the lookout voor value odds. Soccer,tennis, NBA, NFL, snooker , F1 e.a.
Ik heb geen idee wat de anderen doen, want de meesten zitten op het Engelstalige deel vh forum.
Comment
-
Ik heb het elders reeds vermeld: Ik trade bijna uitsluitend de correct score market pre-match. Ik heb me hierop toegelegd en zolang ik bijleer zal ik dat niet veranderen. Het is een uitdaging om zo efficient om te gaan met mijn 1000e bank.
Af en toe speel ik eens op de darts, tennis of paarden maar dan eerder om educatieve redenen dan om te verdienen. Meestal lay ik lage odds wanneer ik dat doe.
Comment
Comment