Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo, ik ben nieuw hier en kom uit het oosten van het land, wedt vooral op tennissen en dit bevalt me zeer goed

Comment

Originally posted by Matto View Post
      Hallo, ik ben nieuw hier en kom uit het oosten van het land, wedt vooral op tennissen en dit bevalt me zeer goed
      Hallo Matto, welkom!

...dan moet je nu op Wickmayer/Bartoli zitten traden, straks nog Federer/Wawrinka :Welcome

Comment

Quo, zat ik idd, hoe raadt je het, heb na de 1e set 1000 op Bartoli gezet to win 480, quote was nog 1.48. Nu inplay Federer aankijken en dan all in op hem, als die goed begint. Hoop hier een beetje actief te worden, en mijn bet leven een beetje te beschrijven

Comment

En jij Quo, wat speel jij enz?

Comment

Niet veel mensen actief hier? jammer zou toch mooi zijn

Comment

Originally posted by Matto View Post
              En jij Quo, wat speel jij enz?
              Oeps, sorry, kprobeer de dagelijkse posts een beetje bij te houden, maar is bijna onmogelijk geworden sinds TG gevraagd heeft aan iedereen om te posten tijdens deze charity week

Matto, ik scalp bijna uitsluitend erg liquide markten, waar ik een (bijna no delay) feed voor nodig heb. Het is 1 van de moeilijkste disciplines en je moet je markten erg goed kennen. En voor de rest alles Pre off en gebruik maken van overreactie van markten en steeds on the lookout voor value odds. Soccer,tennis, NBA, NFL, snooker , F1 e.a.

Ik heb geen idee wat de anderen doen, want de meesten zitten op het Engelstalige deel vh forum.

Comment

Welkom

Welkom Matto,

Helaas weinig bezoekers hier. Ik hoop dat ik in de toekomst iets van je kan leren over tennis, want tot nu toe beperk ik mij tot paarden en sinds heel kort ook greyhounds.:Welcome

Comment

Ok, leuk om te horen. Ik heb gisteren de halve finales van de mannen getradet. Ja hopen op wat meer drukte hier. Start is iig gemaakt

Comment

Pfff gisteren was spannend met Wozniacki en Djokovic, gelukkig wel allebei gewonnen maar geleerd dat traden veel geruststellende is dan de bet tot het eind uit laten lopen

Comment

Dat is inderdaad het voordeel van traden. Was tennis gister ergens rechtstreeks of volg je het via een bepaalde site? Volg je een bepaalde leidraad bij tennis. Bijv. backen vlak voor de opslag? Wil graag wat leren.

Groeten

Gestalgar

Comment

Ik heb het elders reeds vermeld: Ik trade bijna uitsluitend de correct score market pre-match. Ik heb me hierop toegelegd en zolang ik bijleer zal ik dat niet veranderen. Het is een uitdaging om zo efficient om te gaan met mijn 1000e bank.

Af en toe speel ik eens op de darts, tennis of paarden maar dan eerder om educatieve redenen dan om te verdienen. Meestal lay ik lage odds wanneer ik dat doe.

Comment

Is het Nederlandse forum opeens actief geworden? Niemand verteld me ook ooit wat!

Hey Quo, ff over dat bier en die bitterballen..
                          If it wasn't for physics and law enforcement I'd be unstoppable!

Comment

bom dia geeks toy!

Comment

Ja ik kijk de wedstrijd via streaming. Kijk het even aan en back dan de speler die serveert, daarna lay ik hem aardig snel voor profit.

Comment

:WTF
                                Originally posted by skynet3c View Post
                                bom dia geeks toy!
                                WTF: Welk dialect is dit? Ergens dieeeeeep in de Limburg, vermoed ik

Comment

Working...
                                X