Results 1 to 10 of 10

Thread: Pierwszy start / Problemy instalacyjne

  1. #1

  2. #2
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Wyskakuję błąd gdy próbuję zainstalować aplikację


    Znany problem: Nie masz wystarczających uprawnień na komputerze, aby wykonać instalację.
    Rozwiązanie: Zaloguj się samodzielnie, używając konta z uprawnieniami administratora, lub poproś kogoś z kontem administratora, aby zainstalował aplikację dla Ciebie.

    Znany problem: plik instalacyjny został uszkodzony podczas pobierania.
    Rozwiązanie: Ponieważ większość pamięci podręcznej przeglądarki (przechowuje tymczasową kopię lokalnie) należy pobrać produkt z alternatywnego linku podanego na stronie pobierania.

  3. #3
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Pomyślnie zainstalowałem aplikację, jednak gdy uruchamiam ją po raz pierwszy pojawia się błąd / crash.


    Znany problem: Uszkodzona instalacja
    Rozwiązanie: Odinstaluj aplikację poprzez Panel Sterowania i zainstaluj ponownie

    Znany problem: Uszkodzona instalacja Microstoft .NET framework
    Rozwiązanie: Reinstalacja / naprawa Microsoft .NET framework 2. By to zrobić...

    Windows XP
    Windows 7 / Vista

    narzędzie do weryfikacji konfiguracji .NET Framework

  4. #4
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Gdy próbuję po raz pierwszy zalogować się do aplikacji otrzymuję wiadomość: "New user validation error"


    Znany problem: Nasz serwer weryfikacyjny może być tymczasowo zajęty / wyłączony.
    Rozwiązanie: Poczekaj 5 minut i spróbuj ponownie

    Znany problem: Twój firewall / oprogramowanie antywirusowe blokuje aplikację
    Rozwiązanie: Sprawdź czy Twój firewall dopuszcza aplikację

    Znany problem: Twój firewall / program antywirusowy blokuje serwer weryfikacyjny.
    Rozwiązanie: Sprawdź czy Twój firewall umożliwia dostęp do obu stron http://www.geekstoy.com*and*https://www.geekstoy.co.uk

  5. #5
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Dostaję błąd podczas aplikacji moich danych poprzez stronę aktywacji produktu Betfair.


    Znany problem: Hasło Betfair zawiera nie-łacińskie znaki. { A-Z, a-z, 0-9 }
    Rozwiązanie: Zaloguj się na stronę Betfair i zmień hasło by zawierało wyłącznie łacińskie znaki bądź cyfry. Po zalogowaniu się do aplikacji po raz pierwszy, możesz zmienić swoje hasło Betfair z powrotem.

  6. #6
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Dostaję poniższy błąd gdy włączam / loguję się do aplikacji…

    System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
    at AGeeksToy.frmMain.ctor()
    at AGeeksToy.frmMain.Main()



    Znany problem: Jeden z plików, który uzywa aplikacja został uszkodzony
    Rozwiązanie: Znajdź swój folder ustawień i usuń następujące pliki…

    Bulk.xml
    Icon.xml
    Versions.xml
    xl.dat

    Jeśli powyższe rozwiązanie nie zadziała, spróbuj tego.

    Wszystkie inne błędy, jeśli aplikacja poprzednio działała OK.
    Znany problem: Uaktualnienie windows lub instalacja innego programu zepsuła Twojego Windowsa bądź instalację .NET framework'a.
    Rozwiązanie: Jeśli aplikacja poprzednio działała poprawnie, zastosuj przywracanie systemu do ów czasu.

  7. #7
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Kiedy włączam aplikację dostaję jeden bądź wiele błędów:
    “Access To c:\PROGRAMDATA\ageekstoy\settings1.1\someXMLfile.x ml is denied”



    Znany problem: Plik wymaga uprawnień dostępu w systemie Windows 7 / Vista spowodowane użyciem przez wcześniejszą wersję aplikacji w trybie administratora.

    Rzowiązanie 1: Włącz tryb administratora w aktualnej wersji. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę aplikacji na pulpicie i wybierz Właściwości z menu. Następnie wybierz kartę Zgodność i zaznacz "Uruchom ten program jako administrator". Kliknij przycisk Zastosuj / OK.

    Rozwiązanie 2:
    1. Zrób kopię zapasową swoich ustawień na nasze serwer, używając Ustawienia chmury - > Zapisz Ustawienia z Menu głownego. Teraz wyłącz aplikację
    2. Nastepnie usuń swój folder ustawień
    3. Przywróć swoje ustawienia z naszego serwera używając Ustawienia chmury -> Przywróć Ustawienia z Menu głównego.

  8. #8
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Zarejestrowałem się na forum z tą samą nazwą użytkownika bądź hasłem jak na koncie Betfair / Betdaq.


    Problem: W celu połączenia konta Betfair lub Betdaq do nazwy użytkownika forum, dla własnego bezpieczeństwa, nie można używać tej samej nazwy użytkownika lub hasła, którego używasz do Betfair / Betdaq.

    Rozwiązanie: Jeśli używałeś identycznych haseł, zmień je na swoim koncie Betfar / Betdaq, bądź na forum, tutaj.

    Rozwiązanie: Jeśli Twoja nazwa użytkownika forum jest taka sama jak na Betfair / Betdaq,będziesz musiał ponowić rejestrację na forum z nową nazwą użytkownika.

  9. #9
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,439
    Thanks: 322
    Thanked 7,693 Times in 2,126 Posts

    Default

    Nie mogę zalogować się z powodu błędnego certyfikatu bezpieczeństwa.


    Problem: Występuje to przeważnie, gdy Twój zegar jest błędnie ustawiony.
    Rozwiązanie: Upewnij się że, czas oraz strefa czasowa dla danej lokalizacji są poprawnie ustawione na Twoim komputerze.

  10. #10
    Novice
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    12
    Thanks: 0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default topic's tittle

    The topic's tittle should be "Pierwszy start / Problemy instalacyjne"

    enjoy!

  11. The Following User Says Thank You to scoorpi For This Useful Post:
    The Geek (29th September 2012)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Talented Mavericks Limited
26 Buttercup Close
Corby
Northants
England
NN18 8LB

UK Company # 04872848
UK VAT # 887366268

Facebook TwitterYouTube



Betfair    Betdaq    VISA  Mastercard  American Express  Dinners Club  Discover  PayPal  Skrill