Results 1 to 4 of 4

Thread: Problem z zapłatą

  1. #1
    Novice
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    16
    Thanks: 0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default Problem z zapłatą

    Mam pytanie czy autor programu przewiduje zapłatę przez inne konto czy tylko przez Paypal. Nie moge niestety zapłacić a chciałem wykupić chociaż wersję 3 miesieczną jednak Paypal w ostatnim czasie zmienił warunki i regulamin. Trzeba miec karte kredytową jednak ja takiej nie mam i nie zamierzam mieć. Czy autor programu przewiduje zapłatę przez np MoneyBookers teraz lub w przyszłości. Wiem że taki temat jest jednak ja nie znam dobrze angielkskiego dlatego wole zapytać na Forum. Dzięuję z góry za informacje

  2. #2
    Virgin
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    4
    Thanks: 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Płatnosć poprzez Mooneybookers jest dostępna od początku.
    MB zmieniło nazwe na Srill ale wszystko pozostało po staremu.
    Spokojnie mozesz dokonać opłaty poprzez MB

    W sumie nie sprawdzałem dokladnie jak wyglada to opłacanie poprzez MB, i nie wiem czy nie ma jakiś problemów, ale ogolnie opcja poprzez mooney bookers jest dostepna
    Last edited by stefanek1987; 15th May 2012 at 08:38 AM. Reason: dopisek

  3. #3
    Novice
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    16
    Thanks: 0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default

    Nie wiem próbowałem dwa razy przez MB i doładowąło mi konto 2 razy na MB a opłaty nie zrobiłem tak jakby wymagali wpisania karty której nie mam jeszcze. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, chyba dlatego ze zmienili zasady. Przyznaje że przed zmiana nazwy na Skriil często doładowywałem konto i dużo kupowałem przez inetrnet. Szkoda że autor nie chce umieścic jakiegoś adresu poczty swojej zrobiłbym opłatę od razu, bo zrobiłbym opłatę z konta MB bezpośrednio. Umieściłbym nazwę użytkownika w tytule i za co płacę byłaby sprawa załatwiona. Wiem ze jest to problem natury bardziej technicznej ale bez tego przedłuży sie czas

  4. #4
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,448
    Thanks: 325
    Thanked 7,697 Times in 2,127 Posts

    Default

    doniu1123 I don't fully understand your issue via Google Translate, but what I can tell you is that your forum account has already successfully purchased 3 month licences. PM me for further details.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Talented Mavericks Limited
26 Buttercup Close
Corby
Northants
England
NN18 8LB

UK Company # 04872848
UK VAT # 887366268

Facebook TwitterYouTube



Betfair    Betdaq    VISA  Mastercard  American Express  Dinners Club  Discover  PayPal  Skrill