Results 1 to 9 of 9

Thread: Probleem nieuwe release?

  1. #1
    Novice gestalgar's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    19
    Thanks: 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Probleem nieuwe release?

    Gistermiddag in-play gespeeld . Ik had me redelijk goed voorbereid met behulp van videos en dergelijken. Timeforce-radio aangezet en ik moet zeggen het werkte wel. Nog geen geweldige resultaten maar toch een redelijke winst 6%. Alleen op een gegeven moment viel de radio weg en dan wordt het wel zeer lastig. 's Avonds met Barcelona- Arsenal ook nog geoefend maar voetbal blijf ik lastig vinden. Net als tennis trouwens.
    Geektoys heeft een nieuwe versie en deze werkt niet op mijn laptop. Ik blijf de discussie hierover op het forum nauwgezet volgen.

    Groeten

  2. #2
    Forum Guru Quo's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    2,815
    Thanks: 4,257
    Thanked 2,786 Times in 2,184 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by gestalgar View Post
    *cut*
    Geektoys heeft een nieuwe versie en deze werkt niet op mijn laptop. Ik blijf de discussie hierover op het forum nauwgezet volgen.
    Geen probleem met de nieuwe versie hier, welk probleem doet zich voor, gestalgar?

  3. #3
    Novice gestalgar's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    19
    Thanks: 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Ik download de nieuwe versie. Ik start op, log in met mijn Betfair-gegevens en het enige wat ik krijg is het Geek hulp-scherm. Er wordt geen verbinding gelegd met Betfair terwijl ik wel lees dat alle data geladen wordt.
    Ik gebruik nu een vaste computer-opstelling maar een laptop zou wel zo makkelijk zijn. Er zijn al enige geupdate versies verschenen, maar in mijn situatie verandert nog niets.

  4. #4
    Forum Guru Quo's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    2,815
    Thanks: 4,257
    Thanked 2,786 Times in 2,184 Posts

    Default

    Hoi Gestalgar,

    Ik heb paar van je posts verplaatst, best dat je een nieuwe thread begint bij een probleem of een ander onderwerp, anders staat alles in de 'welkom thread', en dat is best onoverzichtelijk als er meer posts gaan komen( yeah right, wishful thinking kan geen kwaad, zullen we maar zeggen)

    Ik heb The Geek verwittigd in verband met je install problem, ik denk dat ie weer een bingo avond heeft vanavond, de rakker. Wordt zo snel mogelijk opgelost, don't worry.

  5. #5
    Novice gestalgar's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    19
    Thanks: 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Dank je Quo,

    Ik had het ook al gepost in het Engels. Ik denk dat onze vriend zich de hele dag kwaad loopt te maken over Betfair. De hele middag plat!!!!

    Groeten

    Gestalgar

  6. #6
    Member Pringle's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    87
    Thanks: 110
    Thanked 18 Times in 14 Posts

    Default

    Ik heb net als Quo geen enkel probleem ondervonden met de nieuwe versie.

    En ik heb jammer genoeg geen idee wat er mis kan zijn bij jou.

    De oude versie wel werkte op je laptop? Begrijp ik dat goed?

  7. #7
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,448
    Thanks: 325
    Thanked 7,697 Times in 2,127 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by gestalgar View Post
    Ik download de nieuwe versie. Ik start op, log in met mijn Betfair-gegevens en het enige wat ik krijg is het Geek hulp-scherm. Er wordt geen verbinding gelegd met Betfair terwijl ik wel lees dat alle data geladen wordt.
    Ik gebruik nu een vaste computer-opstelling maar een laptop zou wel zo makkelijk zijn. Er zijn al enige geupdate versies verschenen, maar in mijn situatie verandert nog niets.
    The usual cause of missing windows is they are hidden behind the windows task bar.

  8. #8
    Novice gestalgar's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    19
    Thanks: 0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Dear Mr Geek,

    Thank you for your quick respons. You were abosolutly right.

  9. #9
    Support Team The Geek's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    7,448
    Thanks: 325
    Thanked 7,697 Times in 2,127 Posts

    Default

    I don't usually monitor the other language forums for technical support unless somebody points me toward it, so if you don't get answered within 24 hours in future, stick a post up in the English section.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Talented Mavericks Limited
26 Buttercup Close
Corby
Northants
England
NN18 8LB

UK Company # 04872848
UK VAT # 887366268

Facebook TwitterYouTube



Betfair    Betdaq    VISA  Mastercard  American Express  Dinners Club  Discover  PayPal  Skrill