Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 32 of 32

Thread: Nieuw

Forum Guru Quo's Avatar

Quote Originally Posted by Matto View Post
    En jij Quo, wat speel jij enz?
    Oeps, sorry, kprobeer de dagelijkse posts een beetje bij te houden, maar is bijna onmogelijk geworden sinds TG gevraagd heeft aan iedereen om te posten tijdens deze charity week

Matto, ik scalp bijna uitsluitend erg liquide markten, waar ik een (bijna no delay) feed voor nodig heb. Het is 1 van de moeilijkste disciplines en je moet je markten erg goed kennen. En voor de rest alles Pre off en gebruik maken van overreactie van markten en steeds on the lookout voor value odds. Soccer,tennis, NBA, NFL, snooker , F1 e.a.

Ik heb geen idee wat de anderen doen, want de meesten zitten op het Engelstalige deel vh forum.

Novice gestalgar's Avatar

Default Welkom

Welkom Matto,

Helaas weinig bezoekers hier. Ik hoop dat ik in de toekomst iets van je kan leren over tennis, want tot nu toe beperk ik mij tot paarden en sinds heel kort ook greyhounds.

Novice

Ok, leuk om te horen. Ik heb gisteren de halve finales van de mannen getradet. Ja hopen op wat meer drukte hier. Start is iig gemaakt

Novice

Pfff gisteren was spannend met Wozniacki en Djokovic, gelukkig wel allebei gewonnen maar geleerd dat traden veel geruststellende is dan de bet tot het eind uit laten lopen

Novice gestalgar's Avatar

Dat is inderdaad het voordeel van traden. Was tennis gister ergens rechtstreeks of volg je het via een bepaalde site? Volg je een bepaalde leidraad bij tennis. Bijv. backen vlak voor de opslag? Wil graag wat leren.

Groeten

Gestalgar

Member Pringle's Avatar

Ik heb het elders reeds vermeld: Ik trade bijna uitsluitend de correct score market pre-match. Ik heb me hierop toegelegd en zolang ik bijleer zal ik dat niet veranderen. Het is een uitdaging om zo efficient om te gaan met mijn 1000e bank.

Af en toe speel ik eens op de darts, tennis of paarden maar dan eerder om educatieve redenen dan om te verdienen. Meestal lay ik lage odds wanneer ik dat doe.

Director of European Operations Timstertoo's Avatar

Is het Nederlandse forum opeens actief geworden? Niemand verteld me ook ooit wat!

Hey Quo, ff over dat bier en die bitterballen..
    If it wasn't for physics and law enforcement I'd be unstoppable!

Virgin

bom dia geeks toy!

Novice

Ja ik kijk de wedstrijd via streaming. Kijk het even aan en back dan de speler die serveert, daarna lay ik hem aardig snel voor profit.

Forum Guru Quo's Avatar

Quote Originally Posted by skynet3c View Post
    bom dia geeks toy!
    WTF: Welk dialect is dit? Ergens dieeeeeep in de Limburg, vermoed ik

Forum Guru Quo's Avatar

Quote Originally Posted by Timstertoo View Post
    Is het Nederlandse forum opeens actief geworden? Niemand verteld me ook ooit wat!
    Gooi die dronkelappen wat vroeger uit je bar, zodat je vroeger kan sluiten en wat meer rond het forum kunt hangen

Quote Originally Posted by Timstertoo View Post
    Hey Quo, ff over dat bier en die bitterballen..

WTF happened here, Tim? Ik dacht dat Ajax op weg was naar de finale, aan de manier waarop ze Anderlecht uitschakelden! Zo efficient toen en nu tegen Spartak krijg je een pak slaag en 4 goals tegen!

Ik ben in overleg met mijn 'sollicitors' , De weddenschap is in een taal gebeurd die ik amper begrijp en de match werd niet 'gesetteld' in A'dam, maar was al in de 'sjakosj' in Brussel na de 3-0. En daarbij, ik dacht dat we het hadden over de wedstrijd tegen Moskou, dus ik ben de winnaar! Jij heb al genoeg gewonnen met de Comic Relief Charity hehehe

Director of European Operations Timstertoo's Avatar

Quote Originally Posted by Quo View Post
    Gooi die dronkelappen wat vroeger uit je bar, zodat je vroeger kan sluiten en wat meer rond het forum kunt hangen

WTF happened here, Tim? Ik dacht dat Ajax op weg was naar de finale, aan de manier waarop ze Anderlecht uitschakelden! Zo efficient toen en nu tegen Spartak krijg je een pak slaag en 4 goals tegen!

Ik ben in overleg met mijn 'sollicitors' , De weddenschap is in een taal gebeurd die ik amper begrijp en de match werd niet 'gesetteld' in A'dam, maar was al in de 'sjakosj' in Brussel na de 3-0. En daarbij, ik dacht dat we het hadden over de wedstrijd tegen Moskou, dus ik ben de winnaar! Jij heb al genoeg gewonnen met de Comic Relief Charity

Mooi is dat!

Ik geloof dat mijn laatste zin in dat onderste plaatje nog steeds geldt dan! Cheapass!
    If it wasn't for physics and law enforcement I'd be unstoppable!