Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread: Καιρός να δούμε τις επιλογές μας στο στοίχημα

Novice

But don't forget about Germany, Spain and Belgium... What about England? Think, thay have no chances to get out even to the semi-final. What you think , guys??

Toast!

For me personally only Germany can overtake France and this will be due to political reasons and not athletic. Belgium can make it to the semi-finals tops. Their defense is laughable. Spain is a question mark. Sorry for this but for me England are losers. They do not have the mentality to advance further than maybe the quarterfinals.

Novice

Belgium defense is laughable? Cmon , friend. I don't think so. Vermaelen (no matter how much was injured), a very strong and experienced defender, Vertonghen and Alderweireld one of the best pair of central defenders in Europe. And if the Kompany was not injured, Jan would have played at left-back. As regards England, I fully agree with you. They restructuring team and have no chances to get out to semifinals.

Toast!

Μια και μιλάμε για τις στοιχηματικές επιλογές των Ελλήνων θα ήθελα να ενημερώσω όλο τον κόσμο που χρησιμοποιεί VPN για να κάνει τη δουλειά του, ότι πρέπει να ελέγξει την εταιρεία που του παρέχει τη σύνδεση. Σήμερα το πρωί βγήκαν πολλά άρθρα που μιλούν για τις συλλήψεις που έκανε η Interpol (πάνω από 4.100 άτομα - 55 στην Ελλάδα) για ανάμειξη σε παράνομο τζόγο. Πάρα πολλοί από τους συλληφθένετες εντοπίστηκαν μέσω της IP τους παρά την σύνδεση VPN ή proxy server. Κάποιοι από τους παρόχους τέτοιων ευκολιών δεν είναι και τόσο "ασφαλείς" όσο νομίζουμε.

Toast!

Απ' ότι φαίνεται από την άλλη εβδομάδα θα αρχίσει χαλάρωση των capital controls με απελευθέρωση των αγορών στο internet. Για όσους από εμάς δεν έχουν καμία διάθεση να πληρώσουν τα 250.000.000 που χρωστάει η ΑΕΚ στην εφορία μέσω του μονοπωλίου Μελισανίδη - ΟΠΑΠ ανοίγει ο δρόμος για αναζήτηση λύσεων εκτός Ελλάδος είτε αναζητάμε ένα απλό χαρτζηλίκι, είτε μεγαλύτερες αποδόσεις από τα λεφτά μας.